فرخی های رئالی پرسپولیسی

فرخی های رئالی پرسپولیسی
اخبار رئال مادید و پرسپولیس
اخبار پرسپوليسي
رونالدو
رونالدو
آمار

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 21
بازديد ديروز : 1
بازديد هفته : 21
بازديد ماه : 71
بازديد کل : 31101
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاين : 1

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظرسنجي

خدایی وبلاگ چطوره؟؟؟

<
لينک هاي دوستان

رئال مادرید با یک پیروزی خوب ، فاصله هشت امتیازی را با بارسلونا حفظ کرد و صعود یک پله ای در جدول لالیگا داشت تا به رده ششم برسد .
رئال مادرید تبدیل به همان تیم پارسالش شد تا تیمهایی که با چهارده نفر (به علاوه سه داور) در زمین حضور می یابند ، با دیدن هیبت تیم مورینیو به لرزه بیافتند .
بالاخره آن رئال مادریدی که انتظار داشتیم برگشت . کریستیانو با هت تریک که البته دو گلش پنالتی بود ، دوباره به روزهای اوجش برگشت و کاکا نیز با ارائه یک بازی خوب ، نوید آینده ای درخشان را داد .
در حالی که در پانزده دقیقه آغازین بازی دست رئال بود ، روی یک ضد حمله ، ریکی واران را جا گذاشت و روی اولین حمله دپور ، اولین گل بازی را زد .
اما در دقیقه 21 روی پنالتی مشخص روی دی ماریا ، این کریستیانو بود که بازی را به تساوی کشاند تا کارناوال گل آغاز شود . پس از آن که آرانزوبیا یک مهار عالی مقابل کریستیانو داشت ، روی پاس عالی مودریچ این دی ماریا بود که به زیبایی گلزنی کرد تا برنابئو هلهله سر دهد .
در حالی که نیمه اول رو به اتمام بود ، دی ماریا یک سانتر دیگر را روی پای راموس ریخت تا آرانزوبیا توپ را برگرداند که کریستیانو با ضربه سر ، گل بعدی را زد تا رئال با خیالی راحت تر به رختکن برود .
رئال مادرید در نیمه دوم هم کنترل بازی را به دست داشت که حضور هیگوائین و کاکا در ترکیب نشان داد که مورینیو می خواهد به ساختار تهاجمی تیمش تنوع ببخشد .
در دقیقه 65 گل چهارم رئال روی ارسال ژابی و ضربه په په روی تیر یک به ثمر رسید تا تنوع گلزنان رئال افزایش یابد . رئال مادرید پس از این صحنه نیازی به فشار آوردن نداشت و با توجه به دو بازی پیش رو در آمستردام آرنا و نیوکمپ ، کار را با آرامش دنبال می کرد که این بار روی ارسال کاکا ، اوالدو هند کرد تا کریستیانو گل پنجم را هم بزند .
به هر صورت رئال با این برد به بهترین شکل روحیه گرفت تا هشدار ها را برای تیمی بفرستد که تاکتیک اصلیش تئاتر و کمک داوران است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 23:48 ] [ سیدحسین علوی ]
صفحات
نويسنده
درباره من


سلام به همه علاقه مندان رئال و پرسپولیس به وبلاگ من خوش اومدی ولی اینم بگم که بدون نظر بری بیرون کبودت میکنم، حالا به این شدت که نه ولی حتما باید نظر بدی با تشکر
لالیگای اسپانیا